Klachtenregeling
Heeft u een klacht?
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg die u van ons ontvangt. Alle medewerkers doen hun best om u de best mogelijke zorg te bieden.
Onderaan deze pagina staat het formulier voor het indienen van een klacht. Dit kan ook feedback of een tip zijn omdat u van mening bent dat iets beter kan.
Wij stellen uw reactie op prijs.
Wat doen wij vervolgens met uw klacht?
Wij bekijken uw klacht en gaan na wat er mis is gegaan en wat er verbeterd dient te worden. Dit wordt besproken met het hele team, inclusief de betrokken medewerkers.
Is het lastig voor u om een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen, of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken via T 088-0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.